czwartek, 30 marca 2017

Efekt uboczny szydełkowania

Czy wiecie, że od szydełkowania można dostać kurzych łapek? Ja niestety na własnej skórze przekonałam się, że tak właśnie może się stać.

Wzór łapki (ewentualnie podstawki) pochodzi z Simply Crochet nr 1/2017 polskiej edycji.
Łapki dość łatwe do zrobienia, choć nie przepadam za wzorami opisowymi. Kurki są złożone z dwóch takich samych elementów.
Największą trudność sprawił mi ogon i ciągle nie jestem z niego zadowolona. Pewnie jak bym robiła jeszcze jedną łapkę to znowu bym coś kombinowała przy tych piórkach 😉


Ruda kurka była robiona jako druga i odkryłam przy jej robieniu, że z matmy to jednak kiepskawa jestem - nie doliczyłam jednego rzędu między 13 a 26  - powinno być 14 a ja robiłam 13 - nie wliczyłam 13-tego. Choć niestety przez to odkrycie zabrakło mi troszkę włóczki na ogon.
Kurki są różnej wielkości - jeden rządek robi różnicę, ale też włóczki są różne - pochodzą z odzysku - znalezisko z seconhandu :)
 Nie mogę się zdecydować: wieszać za ogon czy grzebyk?

Pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze:) Pogodnego dzionka życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz