poniedziałek, 7 listopada 2011

Listopadowe klimaty ???

Piękna pogoda jak na razie za oknem - aż się w domu nie chce siedzieć. No i na ogrzewanie mniej kasy przepuścimy ;) A w zeszłym roku to wiało, wiało i jeszcze raz wiało.......


Za porządną robotę też się jakoś zabrać nie mogę - jak na razie przerabiam przydasie na ubrania dla lalek Melanii. W zeszłym tygodniu zrobiłam jej sweter (znów ze skarpety) dla jedynego pana jakiego ma. Biedak ma tylko jedna koszulkę i spodnie jeansowe to się nad nim zlitowałam ;) Wygląda co prawda jak paker - chyba za bardzo się starałam aby się pruć nie zaczęło, no i góra nie bardzo mi się podoba. Na szczęście młodej się podoba i od razu zażyczyła sobie sweterek dla "dziecka Barbi". Zrobić zrobiłam, ale kamizelkę. Niestety fotki będą później - bo lala gdzieś zniknęła razem z wyrobem.


To moja starsza przeróbka - sukienka z rękawka od body

Wygląd z tyłu - zapięcie na zatrzaski - pozostałość po zapięciu na ramieniu - może troszkę gorzej się układa - powinno bardziej przylegać, ale wtedy by się gorzej zakładało na lalkę. Staram się nie używać rzepów - może i wygodne, ale jak są rozpięte niszczą inne rzeczy :(








A teraz parę fotek z wczorajszego spaceru:










Na koniec dziękuję za pozytywne komentarze - powodują, że chce mi się chcieć coś zrobić. Czasu mało co prawda, ale jak ktoś ogląda to mam wewnętrzną potrzebę aby się nie lenić i od czasu do czasu przysiąść - z czego największe zyski ma jak na razie córka ;) Chyba ona również powinna wam podziękować hihihihi :)
Pozdrawiam słonecznie komentujące i zaglądające.

3 komentarze:

  1. Kimono obłędne :-) A Ken w sweterku też ujdzie ;-)) Nic tylko spacerować tej jesieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana -przy trójce dzieci i pracy zawodowej to Ty się nie lenisz -Ty jesteś jak ta kobieta pracująca co żadnej pracy się nie boi :) a tak poważnie to fajne prace robisz i najważniejsze , że Tobie i dzieciakom sprawiasz radość :) pozdrawiam i zapraszam na moje (przed)świąteczne candy http://wiadomosci-decoupage.blogspot.com/2011/11/czas-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na candy o tu->http://mariolka1986.blogspot.com/2011/11/po-prostucandy-pachnace.html
    i do mnie oczywiście :D
    pozdrawiam Chabrowa_Panienka

    OdpowiedzUsuń